شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
مدیر گروه معارف

حوزه/ میلاد نوریانی مدیر گروه معارف شبکه سه سیما به اتفاق تنی چند از اصحاب رسانه با حضور در موکب آستان بانوی کرامت با هادی محمود نژاد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، میلاد نوریانی مدیر گروه معارف شبکه سه سیما به اتفاق تنی چند از اصحاب رسانه با حضور در موکب آستان بانوی کرامت با هادی محمود نژاد دیدار و گفت و گو کردند.

نوریانی در این دیدار در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده در موکب بانوی کرامت گفت: واقعا خوشحالم که خدای متعال به من و همکارانم این توفیق را داد که به موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیایم و از نزدیک شاهد خدمات ارائه شده به زوار باشم.

هادی محمود نژاد مدیر موکب آستان کریمه اهل بیت سلام الله علیها نیز در سخنانی به تبیین ظرفیت های خوب هنر و لزوم استفاده از آن جهت ارائه معارف اسلامی گفت: عشق و علاقه زوار به حضرت سیدالشهدا علیه السلام و اصحاب و یاران آن حضرت وصف ناپذیر است در این مسیر هرکسی هرآن چه که دارد وسط می آ ورد و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان نشان می دهد.

وی افزود: یکی از بخش های مهم این جریان حتما بخش رسانه و انعکاس این حرکت جهانیست؛ اگر چیزی شبیه این حرکت را غرب داشت با رسانه هایی که در دست دارد حتما آثار هنری زیادی از آن تولید می کرد لذا ما نیز باید در معرفی این راهپیمایی عظیم از مقوله هنر و رسانه غافل نشویم؛ انعکاس این کارها بسیار مهم است.

محمودنژاد خاطرنشان ساخت: اگر چیزی برای دلخوشی ما وجود داشته باشد همین خدمت به شهداست، شهدایی که امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های آنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha